(a kód 'width' és 'height' értékei módosíthatók a rendelkezésre álló helyhez igazítva, részletek itt)
OA | Vetítések | Albumok | Keresés | Véletlen |
Új | Új képek | Nap képe | Verseny | Nyertes |
Top | Felkapott | 30 nap | 250+ | TOP100 |
OAPro | Pro Képtár | Felkapott | Top |
Ezen felül képvetítést indíthatsz konkrét képversenyből, kép kategóriából, címkelistából, más Országalbum felhasználók kedvenceiből. Minden helyen, ahol képvetítés indítható, egy kattintható ikont látsz.
Te magad is kreálhatsz új albumokat, és ezeket megoszthatod a nagyvilággal, ONLINE!
A vetítés automatikusan elindul/folytatódik. Ha vége a vetítésnek, automatikusan újraindul.
A felület bal oldalára kattintva az előző képkockára, a jobb oldalára kattintva pedig a következő képkockára léphetsz. A bal/jobb oldalra való dupla kattintással az első képkockára ugorhatsz (mobil eszközön a dupla kattintás funkció nem használható).
Ha a felület bal vagy jobb oldalára kattintottál (és a vetítést asztali gépen, vagy laptopon nézed), már használhatod a bal/jobb kurzort is a képkockák közti lépegetéshez valamint a szóközt a vetítés megállításához/újraindításához.
Mobil eszközökön használhatod az érintéses elhúzás gesztusokat is a képváltáshoz.
Középtájra kattintva az aktuális kép(kocka) Országalbum-os oldalára ugorhatsz (a kép megnyitás új ablakban történik, a vetítés ebben az ablakban megmarad).
Alul, középen látod a vezérlőpanelt (mobil felületen mindig látszik, asztali gépen csak akkor, ha fölé viszed az egeret), mellyel (sorrendben) az első képkockára ugorhatsz, valamint a vetítés leállítását/indítását, a háttérzenét, a kép kitöltést, és a feliratot kapcsolhatod.
(Megjegyzés: az egyes képvetítéseken a vezérlőpanel lehetőségei eltérőek lehetnek)
A vezérlőpanellel egy vonalban, jobb oldalon látod a teljes képernyős megjelenítés funkciót, mellyel a böngésző funkciói rejthetők el (mobil eszközön a teljes képernyős mód nem használható) A teljes képernyős módból Esc billentűvel, vagy az ikonra való újra kattintással léphetsz ki.
25 kép | Országalbum képvetítés
Az Eiffel Műhelyház előcsarnoka egy opera-előadás szünetében. A hajdani Északi Járműjavító hajdani üzemcsarnokát az Operaház háttér-intézményévé alakították át. Az Andrássy-úti színházépület felújítása alatt előadásokat is tartanak itt. Nem tartozik a képhez, de van még más is, akinek az "előcsarnok" szóról a Csontbrigád jut az eszébe?
Az 520.034 számú példány ma a Magyar Vasúttörténeti Parkban, az 520.075 számú példány Hatvanban, míg az 520.030 számú példány pedig Fertőbozon található Link oaPix: AMC-Paint-Draw-Conv
Nagycenken a kastély melletti parkban látható több régi mozdonnyal együtt.
Szép és esztétikus látványt nyújt a Dombóvári Vasútállomásnál ez a régi, kiállítási tárgyként szereplő mozdony.
CER (Central European Railway lines) mozdony Nyékládháza állomáson ragyogó napsütésben. Nagyon jó kontrasztot adott ez a szép mozdony a lepusztult állomással szemben!
A Püspökladány-Ártánd vonalon tehervontatásban szolgáló mozdony a Sáp és Berettyóújfalu közötti vonalszakaszon.
A 220.194 –(eredeti 204-es pályaszámmal) és a 424,247 pályaszámú, pakuratüzelésű mozdony. Mindkettő egyetlen működőképes mozdony - nosztalgia célokra. Helyük Magyar Vasút történeti Park
A 424-es gőzmozdony egy legendás járműtípus, egykor a magyar ipar büszkesége volt. Az államvasutak az első hat mozdonyt 1918-ban rendelte meg. A magyar gőzmozdonyok közül a 424-es volt a legsikeresebb. 1958-ig összesen 514 darabot gyártottak, ebből 149-et külföldi, főként jóvátételi megrendelésre. Annak idején rendkívül elterjedt, mindennapos látvány volt a füstfelhőbe burkolózó mozdony a vonatok előtt, és igen hosszan szolgáltak, az 1920-as évektől a személyvonati gőzvontatás 1984-es megszűnéséig. Ma egy üzemképes példány szolgál nosztalgia célokra, a 424,247 pályaszámú, pakuratüzelésű mozdony. (WIKI)
Még az 1990-es években divatosan közlekedett de igazábol az ilyen dízzel mozdonyokat 35 év szolgálatra tervezték és mára már nincsenek forgalomban. Szelektív piros kiválasztás.
NOHAB Berettyóújfalu állomáson, kemény téli időben. Ez az M61-es NOHABok 019-es pályaszámú, működőképes mozdonya a wikipedia tanúsága szerint is a Magyar Vasúttörténeti Park tulajdona. A kiállításon mi is láttuk többször is, jó volt vele véletlenül összefutni Berettyóújfalun! A diesel-elektromos rendszerű mozdonyokat a svédek gyártották, 1960-ban vásárolt a MÁV belőle 25-őt, a gőzmozdonyok leváltására. Az akkori rendszerben a szovjetek nem nézték jó szemmel a svéd kapcsolatot, így csak 20-at kaptunk meg...Viszont jött helyette a "Szergej", az M62-es. Azokból is sok van még tehervontatásban. A NOHAB 1970-ig Debrecen székhelyű volt, majd a Bp-Debr viszonylat villamosítása után kiszorította a Szili (V43) és Gigant (V63). A 80-as években a Balaton-felvidéken nosztalgiázott, ill. Tapolca-Nagykanizsa viszonylaton, mi már innen ismerjük. Utolsó menetrendi forgalma 2000 decemberében volt.A wikipédia szerint 6 üzemképes mozdony van még, és még fut Erdélybe is a Kárpát-expressz nosztalgiavonat mozdonyaként!
Régi színekben felújított V43 villamosmozdony a Déli pályaudvaron. Az "új" V43-asok is évtizedek óta futnak a síneken.
A Taurus bika, vagyis a Siemens TS mozdony tehervonaton várakozik a kelenföldi pályaudvaron. Jelenleg a leggyorsabb és legerősebb új generációs mozdony, 230 km/h sebességre képes! A megengedett sebessége 160 km/h.
Alkonyatkor behúz a csörgő, vagyis a jó régi M41-es dízelmozdony Kőbánya-Kispestre egy júliusi estén. Szinte bedől a váltók alkotta kanyarban fekete füstöt sóhajtva a nagy erőlködésben. Évtizedek óta szolgálják már ezek a vasparipák a MÁV szerelvényeit, szinte jelképpé váltak. Nekem hiányozni fognak, ha majd végleg új vonatokra cserélik őket.
A Rail Cargo Hungaria új V63-0s (630-as) mozdonya Kelenföldön
Tölts fel képeket és készíts belőlük albumot
...és kész is vagy, indulhat a vetítés, sőt bárkivel megoszthatod!