(a kód 'width' és 'height' értékei módosíthatók a rendelkezésre álló helyhez igazítva, részletek itt)
OA | Vetítések | Albumok | Keresés | Véletlen |
Új | Új képek | Nap képe | Verseny | Nyertes |
Top | Felkapott | 30 nap | 250+ | TOP100 |
OAPro | Pro Képtár | Felkapott | Top |
Ezen felül képvetítést indíthatsz konkrét képversenyből, kép kategóriából, címkelistából, más Országalbum felhasználók kedvenceiből. Minden helyen, ahol képvetítés indítható, egy kattintható ikont látsz.
Te magad is kreálhatsz új albumokat, és ezeket megoszthatod a nagyvilággal, ONLINE!
A vetítés automatikusan elindul/folytatódik. Ha vége a vetítésnek, automatikusan újraindul.
A felület bal oldalára kattintva az előző képkockára, a jobb oldalára kattintva pedig a következő képkockára léphetsz. A bal/jobb oldalra való dupla kattintással az első képkockára ugorhatsz (mobil eszközön a dupla kattintás funkció nem használható).
Ha a felület bal vagy jobb oldalára kattintottál (és a vetítést asztali gépen, vagy laptopon nézed), már használhatod a bal/jobb kurzort is a képkockák közti lépegetéshez valamint a szóközt a vetítés megállításához/újraindításához.
Mobil eszközökön használhatod az érintéses elhúzás gesztusokat is a képváltáshoz.
Középtájra kattintva az aktuális kép(kocka) Országalbum-os oldalára ugorhatsz (a kép megnyitás új ablakban történik, a vetítés ebben az ablakban megmarad).
Alul, középen látod a vezérlőpanelt (mobil felületen mindig látszik, asztali gépen csak akkor, ha fölé viszed az egeret), mellyel (sorrendben) az első képkockára ugorhatsz, valamint a vetítés leállítását/indítását, a háttérzenét, a kép kitöltést, és a feliratot kapcsolhatod.
(Megjegyzés: az egyes képvetítéseken a vezérlőpanel lehetőségei eltérőek lehetnek)
A vezérlőpanellel egy vonalban, jobb oldalon látod a teljes képernyős megjelenítés funkciót, mellyel a böngésző funkciói rejthetők el (mobil eszközön a teljes képernyős mód nem használható) A teljes képernyős módból Esc billentűvel, vagy az ikonra való újra kattintással léphetsz ki.
13 kép | Országalbum képvetítés
A Hawei okostelefonom világító képernyőjének extrém nagyítása, hogy a pixelek elhelyezkedése látható legyen ! Szabad szemmel ennek semmi nyoma nem lenne de most ennek a fenagyítása jutott eszembe és balra a fekete betű nyoma is. Szerintem nem tűnik szemrontónak.
Egy varrótű lyuk nyílása ami jóval 1 mm alatt van és az oda befűzhető cérna ami szabad szemmel alig látszik és fáradtságos lehet a befűzése. Pana FZ 82 + 2,5 X makró előtét HDR-el
Hagymalevest főztem és a közben jött az ötlet, hogy az 1 mm körüli "Só "- darabkát felnagyítsam. Egy vágott lila hagyma amin rajta van az 1 mm-s só és így komponáltam meg. A háttér korom sötét és így olyan látvány, mintha egy fagyott jeges égitest felszíne lenne a hely. Pana Lumix FZ 82 + 2,5 X makró előtét és 10 cm munkatávolság állványról.
Ketté tőrt az 1 cm-s és 1 mm vastag mágneskorong. Itt a törött felületet nagyítottam extrém módon és középen a szoros vonzás illeszkedése is látható és az összetétel sőrtéi. Ilyet még nem nagyítottam, gondolom megmutatom ha valakit esetleg érdekel. Pana Fz 82 + 2,5 x makró előtét. Munkatávolság 10 cm állványról és asztali lámpa megvilágítás. Érintőképernyős expó.
Egy élénkpiros epret nagyítottam és mégközelebb menve a kráterekhez és a benne lévő 1 mm körüli magokhoz. Az apró részletekre figyelve. HDR-ben készült és az objektív 800 mm körül tólva a rácsíptetett 2,5 X makró előtéttel. Munkatávolság 10 cm.
Nagy fahangya 7-8 mm hossz és a feje 3 mm-s. Méz cseppintése lecsillapítja és azt ebédként fogyasztja. Egébként most videó felvétel volt a cél.
A hím szitakötő farkával a nőstény fejébe kapaszkodva. Kánikulla hőség. LC 55 makró előtéttel 10 cm munkatávolság.
Huawei okostelefonnal és makrócsipesszel + 2 X zoom rásegítése. Festett betonfal és középen egy fekete juk. Extrém makróban nzve pedig úgy mutat mintha egy idegen égitest felett szállna le egy odaküldött szonda. Csak elgondolkoztam rajta mert emlékeztett valamelyik jupiter "hold" felszínére. Talán az Enceladus.
Ez is egy 2014-es nyári fotóm amit még akkor nem tettem ide de most igen. Említem, hogy pont 4 évig voltam a "Raynox 250 makró" előtét tulajdonosa de mára már elbúcsúztam tőle. Untam már és nem is nagyon lehet nikon objektívekre tenni. Mostanában jellemzó, hogy használt régi nadrágaimat és ruháimat osztogatom a hajléktalanoknak, cigányoknak mert sok felesleges volt belőle és eközben még a Raynox 250 makró előtétem is oda adtam nekik: Tesség itt egy kis nagyító is hátha jó lesz neked. Megmosojogta. Nem is bánom. Most nem a kispénz volt a lényeg, hanem, hogy eltudjam ajándékozni. Nem is hiányzik már 4 év használat után. A jövendő makró objektívem egy Tamron f2,8 90mm-es lesz. Talán jövőre.
Rágen még a képeim legeleján töltöttem már egy ilyen fotót de ez egy másik kompozíció több részletességgel. Itt pont azt akarom bemutatni ami szabad szemmel nem látható sőt még nagyító alatt is alig alig látszik. A rózsaszín hangszedő tű és a bakelit lemez barázdái amiben elhejezkedik a hangszedű tű ami gyémántból van. Mikrószkópos felvételnek tűnik pedig ez legfeljebb 20 X nagyításnak felel meg. Nikon 300-as telén a Raynox 250 makró előtét. Hosszúzáridővel állványról és persze manuális fókus.
Korábban töltöttem már fel képet ezekről de szívvel csinálom és megszállotja vagyok ennek. a bal oldali kék mákszemen már a repedés nyoma is megfigyelhető ami odavonza a tekintetet. Ez amúgy már nem hosszúzáridővel hanem vakus fényterelő derítőlap segítségével készült. Manuális fókusz és a lehető legkisebb rekesz ha ráteszem a Raynox 250-s makró előtétet a 300-s telére.
Nem terveztem olyat, hogy ezt is megfotózom extrém makró módon. Sajnos nem volt hószállingózás, hogy hópihéket makrózhassak ezért kipróbáltam az apró kristájcukor porszemnyi formáit. Érdekes benne, hogy ilyen nagyításnál pont olyanok mint a kopott táglák.
A tűlyuk nagyon apró és fáradtságos sokaknak a cérna befűzése ebbe az apró mm-nyi lyukba. Makróban erős nagyítással viszont így látszik és a cérna apró sörtéi is.
Tölts fel képeket és készíts belőlük albumot
...és kész is vagy, indulhat a vetítés, sőt bárkivel megoszthatod!